środa, 9 września 2015

nevermind

Cześć wszystkim, długo nie wstawiałam żadnego nowego rozdziału ale prawda jest taka że jeśli nie widzę choćby 1 nowego komentarza nie mam ochoty na dalsze tłumaczenie. Myślałam , że napisanie kilku słów nie jest problemem , jednak się myliłam. Blog zawieszam do odwołania, albo coś się ruszy albo nie . Nie tłumacze tylko dla siebie, ja całą fabułę już znam i chciałam abyście i wy mogli ją poznać . Nie było z waszej strony jednak żadnego odzewu na moje prośby. Mam nadzieje że wrócę kiedyś, i znowu będę robić coś co sprawia mi przyjemność jednak dopiero wtedy gdy będę wiedziała że robię to też dla kogoś. Z boku pojawiła się ankieta , proszę zagłosujcie.

2 komentarze:

  1. Pliss nie zawieszaj bloga! Codziennie sprawdzam czy pojawiaja sie nowe rozdzialy a tetaz BUM zawieszasz!? Jestem bardzo ciekawa dalszych rozdzialow wiec pomysl chociaz o mnie (fance) i dodaj jakis rozdzial!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pliss nie zawieszaj bloga! Codziennie sprawdzam czy pojawiaja sie nowe rozdzialy a tetaz BUM zawieszasz!? Jestem bardzo ciekawa dalszych rozdzialow wiec pomysl chociaz o mnie (fance) i dodaj jakis rozdzial!

    OdpowiedzUsuń